Wij zijn Drenth Makelaars in Amersfoort

Wij zijn Drenth Makelaars, NVM makelaars in onroerend goed in Amersfoort, Leusden, Hoogland, Hooglanderveen, Nijkerk en omstreken. We helpen jou om je huis sneller te verkopen, met een hogere opbrengst.

We bemiddelen bij verkoop/verhuur en koop/huur van woningen en bedrijfsruimte. Uit cijfers van de NVM blijkt dat onze vastgoed experts jouw huis sneller en tegen een hogere opbrengst verkopen dan wanneer je zonder Drenth Makelaars verkoopt. Bovendien blijkt uit dezelfde cijfers dat als je Drenth Makelaars inschakelt als aankoopmakelaar, je minder betaalt voor hetzelfde huis dan als je het zonder ons zou kopen.

Naar jou luisteren is een van de zaken die we erg belangrijk vinden. Jouw wensen staan bij ons centraal. Bovendien zijn we dynamisch en actief en we houden van korte communicatielijnen. Allen huldigen we voor jou twee principes: 'kwaliteit voor alles' en 'afspraak is afspraak': Een open boek.

Drenth Makelaars is toonaangevend in makelaarsland en wordt gezien als uiterst innovatief en creatief, waarbij jouw belang altijd voorop staat. Nieuwe ontwikkelingen zijn er dan ook op gericht de lat van het serviceniveau steeds weer iets hoger te leggen en de communicatie met de markt en opdrachtgevers verder te verbeteren. Alles met het doel om voor jou iedere keer weer de beste deal te maken.

Drenth Makelaars staat nooit stil. De door Drenth Makelaars ontwikkelde werkprocedures zijn daar een goed voorbeeld van. Drenth geeft u ondubbelzinnig inzage in de werkwijze bij de aankoop of verkoop van een woning. Bovendien onderscheidt Drenth Makelaars zich van veel andere makelaars doordat we je zogenaamde deeldiensten kunnen aanbieden.

Plan een gratis kennismaking

We begrijpen je - het is lastig om te navigeren op de huidige woningmarkt.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Testimonial highlight

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.

Klant naam 1

Klant naam 2

Klant naam 3

Plan een gratis kennismaking

We begrijpen je - het is lastig om te navigeren op de huidige woningmarkt.

Wij hebben de volgende certificeringen:

Benieuwd naar
Drenth Makelaars?

Neem vast een kijkje bij ons op kantoor.

Plan een gratis kennismaking

Vraag gratis waardebepaling aan!

Ben je benieuwd naar de waarde van je woning in regio Amersfoort? Vraag dan nu een gratis waardebepaling aan!

Vraag gratis waardebepaling aan

Vraag gratis waardebepaling aan!

Ontdek het wonen in Amersfoort en omstreken

Uitgelicht aanbod

Actueel woningaanbod regio Amersfoort